wtorek, 4 czerwca 2013

Reaktywacja

Postanowiłam ponownie ruszyć z tym blogiem. Będę umieszczać tu moje opinie na temat filmów, mang, anime i książek z którymi się zapoznałam. Wstawiać też będę inne notki, luźniejsze bądź mniej.

To będzie takie moje miejsce do wylewania myśli. Ani pamiętnik, ani też dziennik. Może coś na wzór... brudnopisu? Zapraszam do włączania się do dyskusji, komentowania ogólnie wyrażania opinii.

Dziś wieczorem dodam ranking moich ulubionych gości z mang. Ostatnio znalazłam nowego faworyta, który zrzucił z pierwszego miejsca Arama z "Merupuri". (Sorry Aramku! XD).

Aby umilić Wam czas do notki posłuchajcie tego:

Imagine Dragons - Radioactive


 

 Świetny kawałek.  Mam nadzieję, że Wam też się podoba.

To do następnego posta! 
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz