wtorek, 26 czerwca 2012

Kristen Stewart - a ją nawet lubię...

Hej! Jaka u was pogoda? U mnie od wczoraj nie zaciekawie, a dzisiaj to już w ogóle zimno. Przypomniało mi się ja cieplutko było w Boże Ciało. Wtedy właśnie pojechłam z mężem do kina. Poszliśmy na Królewnę Śnieżkę i Łowcę.
Czytałam wcześniej opinie na temat tego filmu i brzmiały one bardzo różnie. Jedną z powtarzającyhc się uwag była gra Kristen. Jeden komentarz mówił o tym , że ma ona bardzo ograniczoną mimikę twarzy. Po obejrzeniu tego filmu stwierdzam, że ta  osoba miała rację. Praktycznie wciąż oglądamy tą samą minę, zmęczonej życiem młodej kobiety. Mimo to uważam, że zagrałą całkiem nieźle, choć nie dokońca nadawała się jak dla mnie na królewnę Śnieżkę. Zła królowa była 3 razy łądniejsza. Trzeba przyznać, że nie jest ona wyjątkowo piękna, raczej ma oryginalną urodę. Jednak lubię ją oglądać na ekranie. Nie wiem czy pamiętacie ją z roli w "Azylu" z Jodie Foster, miała wtedy może z 10 lat ( nie chce mi się sprawdzać). Zagrała w trudym filmie i zrobiła to bardzo dobrze. Jak na młodą gwiazdę ma talent i warunki do gry. Zrobiła już wielką karierę dzięki Sadze " Zmierzch". Tam też wypadła fantasycznie, pasowała do takiej melancholijnej postaci, nie pasował mi tam przy niej tylko Pattison jako Edward (Edzio w książce był fajniejszy :):)!!).
Czy nie uważacie, że jest z niej jeszce taki mały nieoszlifowany kamyczek? Nie chcę wchodzić na temety z jej życia osobistego bo mnie to nie interesuje, ja jej nie znam i nie poznam, więc ważne jest dla mnie jak gra. To dzięki aktorom film jest albo interesujący albo nie! Nawet najfajniejszy pomysł może popsuć zła gra aktorska. Mimo, że może nie robi zbyt wielu min, to role w jakich jest obsadzana pasują do niej, może nie w 100%, ale jednak pasują.
Zauważyłam ciekawy fakt, to już drugi film w którym otacza ją dwóch fajnych gości. Jednak ona zawsze wybiera tego brzydszego :p (oczywiście to moja opinia), choć Łowca był tym razem znacznie fajniejszy od księcia :D.

Jeśli ktoś z was ma coś ciekawego do dodania to chętnie przeczytam, zapraszam do komentowania :)

PS. Jak myślicie czy powstanie kolejna część tego filmu ( Królewna Śnieżka...)? Zakończenie było takie otwarte ... Czekam na Opinie!
PSS: Zakuatlizowałam listę moich ulubionych filmów i mang:) Przypomniało mi się parę tytułów...

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Myślę, że będę próbować robić kontynuację, ale i tak ta część nie było za fajna, naciąga trochę w pewnych momentach, zwłaszcza z tą ich miłością.
    Ja tam jakoś tego nie zauważam, ale dużo osób mówi, że ona ma po prostu jedną minę i tylko to jej zarzucają.

    OdpowiedzUsuń